POGOSTA VPRAŠANJA
Kdaj po opravljenem nakupu bomo prejeli Urbano drevo oziroma izdelek iz spletne trgovine?
Naše glavno vodilo je, da želimo dostaviti Urbana drevesa z čim manj ogljičnega odtisa, zato dostavljamo po zbirnikih oziroma po določenih področjih, po navadi znotraj 14 dni. Dostavne poti skrbno načrtujemo, saj želimo dostavo opraviti čim bolj racionalno in čim manj obremenjujoče za našo naravo. Dostavo vaših naročil združujemo po regijah, saj se nam ne zdi ekološko in prijazno do narave, da na drugi konec Slovenije dostavljamo samo eno drevo. Slednje ni v skladu z našo vizijo in bi za naravo povzročilo več škode kot koristi.
Vsekakor se bomo potrudili, da vam vaše Urbano drevo dostavimo v čim krajšem možnem času.
Kdaj bomo točno vedeli, kdaj nam boste dostavili Urbano drevo oziroma ostale izdelke iz trgovine?
Ob vašem nakupu boste videli, ali je naročeno Urbano drevo na zalogi ali ne. V kolikor je drevo na zalogi, vas bomo kmalu po e-pošti ali telefonu obvestili, kdaj vam bomo drevo dostavili. V kolikor drevesa ni na zalogi v našem skladišču, bomo drevo morali izkopati, ulončiti in transportno spakirati. V tem primeru boste po 4-5 dneh prejeli obvestilo po e-pošti, kdaj točno bo naročeno drevo pri nas v skladišču.
Ali lahko osebno prevzamemo Urbano drevo?
Seveda. Vaše naročilo lahko prevzamete na naslovu Kajuhova ulica 35, 1000 Ljubljana.
Kako skrbimo za drevo, ki smo ga naročili?
Pri vsaki vrsti drevesa oziroma rastline boste na dnu, pod zavihkom opisa, videli odstavek »skrb za drevo«. Še več informacij o določeni vrsti pa najdete pod zavihkom »dodatne informacije«. Hkrati vam bomo ob nakupu rastlin svetovali v živo ali po telefonu oziroma e-pošti.
Ali je drevo izkopano že dlje časa?
Zelo se trudimo, da izkopljemo čim več dreves v najkrajšem možnem času pred dostavo. Verjamemo, da je najboljše, če je drevo sveže izkopano in ulončeno.
Ali je drevo, ki ga bomo prejeli zdravo?
Vsa naša drevesa in ostale rastline so vzgojene po najvišjih ekoloških standardih in v skladu z direktivo EU. Prav vse rastline vsebujejo rastlinske potne liste, podatke proizvajalca, poreklo in ostale zakonsko potrebne informacije o izvoru in vrsti rastline.
Ali nam lahko drevo tudi posadite?
Vsekakor. Naša ekipa strokovnjakov vam lahko vse pri nas kupljene rastline tudi posadi. Za vas smo pripravili tudi pester in celosten izbor hortikulturnih storitev – od načrtovanja do urejanja vaše okolice. Več informacij najdete pod zavihkom Načrtovanje okolice in posaditev.
Kaj, če bo drevo ali rastlina umrla čez 3 mesece po dostavi?
Vse naše rastline so, preden jih dostavimo, zdrave, skrbno pregledane in v skladu z direktivo EU, ki ureja področje vzgoje in prometa z rastlinami. Ker so rastline žive in na njihovo rast in razvoj vpliva veliko različnih vplivov, vam jamstva ob nakupu ne moremo garantirati.
Smo vam pa vedno na razpolago za vaša vprašanja, dvome in svetovanja v zvezi z rastlinami, kupljenimi na našem spletnem mestu.
Poškodba rastlin po dobavi oziroma med transportom?
Ko vam bomo dostavili naročene rastline, jih bomo skupaj pogledali in ocenili njihovo ustreznost. V kolikor se bi rastline poškodovale med transportom oz. ob pripravi naročila poškodb ne bi opazili, vam bomo dostavili nove, ustrezne rastline. V kolikor bi fizične poškodbe nastale po dostavi, za njih ne moremo prevzeti odgovornosti.
Se lahko tudi osebno oglasimo pri vas in nam pomagate pri izbiri rastlin?
Vsekakor. Veseli bomo, če se ob predhodnem dogovoru prek tel. številke 031/514-341 ali e-pošte matic@urbanodrevo.si oglasite pri nas na naslovu Kajuhova ulica 35, 1000 Ljubljana na informativnem posvetu. Skupaj bomo pogledali vaše želje in vam pri nakupu rastlin svetovali.
Ali pridete pogledati in svetovati glede primerne zasaditve tudi k nam domov?
Obisk na lokaciji naročnika je ob predhodnem dogovoru mogoč po vsej Sloveniji. Cena obiska je odvisna od kompletnosti projekta in oddaljenosti naročnika ogleda od naše lokacije. Ob ogledu vam zaračunamo strošek svetovanja, ki služi kot vavčer, ki ga ob kasnejši realizaciji nakupa ob vašem plačilu upoštevamo kot del predplačila.